سرنوشت...
ღموج درياღ


 

شکایت از که کنم کانچه می‏رود به سرم

 

               گناه جهل من و جرم اشتباه من است

 

نه از قضا گله ‏اى دارم و نه از تقدیر

               که دشمنم همه اندیشه تباه من است



نظرات شما عزیزان:

شهر غم(شعرهای غمگین و احساسی مجید مقدم)
ساعت15:32---2 مهر 1391
سلام وب خوبی داری اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با اسم "شهر غم(دلنوشته های یک دل شکسته)"لینک کن و خبرم کن تا لینکت کنم. درضمن نظرتم درمورد شعرام بگی ممنون میشم . منتظرتم بای

حریم عشق
ساعت1:55---30 شهريور 1391
اختیار دارید نظر لطفتونه از تعداد نظرات معلومه که کدومش بیشتر طرفدار داره به هر حال ارزوی موفقیت برات دارم

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت3:19---29 شهريور 1391
سلام.دوست خوبم یه یادآوری خیلی مهم تو وبم گذاشتم خواهش می کنم زودتر بیا و بخونش .اگه نیای خیلی خیلی دلخور میشم..لطفا تو نظرات بهم بگو که خوندیش و عمل کردی یا نه؟؟؟؟؟؟ برام خیلی مهمه...مر30...منتظرتم[گل]

√ Ή д Đ Ĭ τ д κ τ д Ž √
ساعت15:50---28 شهريور 1391
سلام
خوبی؟
اومدم خبرت کنم که اپم این اپم با بقیه فرق داره اگه نیای ...
پس زود باش بیا ببین چه خبره [گل][گل]

________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
www.haditaktaz.ir
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
[گل]


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت17:45---27 شهريور 1391
موج آرام نگا هت لاف دریا راشکست/ازحصارشب گذشت ومرزفردا راشکست/غم به روی شانه هایم سالها لم داده بود/مهربانی های تو,قندیل غمها را شکست...‏

حریم عشق
ساعت1:38---27 شهريور 1391
خیلی زیبا بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:سرنوشت,جمله زیبا,قضا و قدر,جهل,جرم,دشمن,صبور,غمگین,آرام,خداون,غمخوار,دل,تقدیر,جمله زیبا سرنوشت,موج دریا,ساعت 7:23 توسط باران| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 آپلود عکس - شبکه اجتماعی فیس نما - قالب وبلاگ